Новини

08-02-2012

Ефективні Комунікації для ОГС. Конкурс ідей

 Конкурс ідей «Ефективні комунікації для ОГС»

 

Проект ПРООН «Розвиток громадянського суспільства» оголошує конкурс ідей «Ефективні комунікації для ОГС» (надалі – Конкурс) серед організацій громадянського суспільства. Півфіналістам Конкурсу буде запропонована безкоштовна участь у п’ятиденному тренінгу з практичних навиків ефективних комунікацій, що буде проведений спеціалістами Reuters Corporation. Фіналісти Конкурсу отримують гранти для реалізації власних міні-проектів з впровадження комунікаційних заходів та розробки комунікаційних продуктів.
Мета:
Надати організаціям громадянського суспільства більше навиків та знань з використання комунікаційних інструментів, що найбільш вдало підійдуть їхньому виду діяльності, створюючи інформаційні приводи та новини в більш широкому контексті, та здійснюючи активнішу комунікацію з цільовою аудиторією та іншими учасниками процесу.
Цей Конкурс допоможе ОГС розвинути свої медіа навики та вміння, в той же час демонструючи їм потреби ЗМІ та допомагаючи краще зрозуміти попит та очікування одне одного. Крім того, ОГС отримають кращий досвід з розробки комунікаційних продуктів, проведення адвокаційних та інформаційних кампаній, а також вміння ефективніше використовувати соціальні медіа з метою кращого поширення інформації серед цільової аудиторії та інших учасників процесу.
До участі в Конкурсі запрошуються представники офіційно зареєстрованих громадських і благодійних організацій, які відповідають наступним вимогам:
·         Організації, що спеціалізуються у наступних тематичних напрямках:
o   Представлення інтересів вразливих верств населення (люди з інвалідністю; вразливі категорії дітей, молоді та жінок; особи, що утримуються під вартою, тощо);
o   Збільшення прозорості та підвищення відповідальності влади;
o   Захист прав людини.
·         Мінімум 2 роки успішного досвіду діяльності організації у вищезазначених напрямках;
·         Підтверджений намір здійснити конкретні комунікаційні заходи в найближчі місяці для досягнення цілей організації.
Відбір півфіналістів здійснюватиметься на підставі аналізу електронних заявок (див. електронну форму заявки нижче), які включатимуть короткий опис креативних ідей міні-проектів (комунікаційних заходів, комунікаційних продуктів тощо). Півфіналісти матимуть унікальну нагоду взяти участь у п’ятиденному тренінгу* «Ефективні комунікації для ОГС», який проведуть експерти Thomson Media Foundation. Thomson Media Foundation - частина світового медіа гіганту Thomson Reuters Corporation, що працює у 100 країнах світу. Тренінг включатиме наступні навчальні теми:
-          Визначення цільових аудиторій;
-          Формування повідомлень;
-          Вибір відповідних медіа;
-          Використання он-лайн простору для здійснення адвокасі-кампаній;
-          Переваги та ризики використання традиційних медіа для поширення інформації;
-          Медіа-грамотність у сфері новітніх каналів та способів комунікації;
-          За межами прес-релізу: основні концепції та цілеспрямовані кампанії, тощо.
 
Під час тренінгу учасники також матимуть можливість вдосконалити ідеї власних міні-проектів. За результатами доопрацьованих ідей комунікаційних міні-проектів, компетентне журі визначить переможців Конкурсу, які отримують фінансування для реалізації міні-проектів (у розмірі до $5,000). Термін реалізації проектів – до 2-х місяців.
 
Організаціям, які будуть відібрані для отримання медіа-грантів, необхідно буде надати копії наступних документів:
1.       Статут;
2.       Свідоцтво про реєстрацію;
3.       Довідка про код неприбутковості;
4.       Стислі резюме керівника і бухгалтера проекту
 
Кінцевий термін подачі заявки на участь у конкурсі – 27 лютого 2012р.

 
 
 
* Тренінги відбудуться у березні в м. Київ. Витрати, пов’язані з участю у тренінгу (вартість проїзду до Києва та у зворотному напрямку), а також проживання та харчування здійснюються за рахунок ПРООН.

 Для участі у конкурсі, просимо заповнити заявку, що нижче .